søndag 12. februar 2012

Morsdag og strikkeprosjekt!

I dag har vi "feiret" morsdag, ja ja.. Feiret og feiret, jeg fikk et nydelig brev av Mikael med mange fine ord, og et post it lapp av Nora hvor det fulgte med et hjemmelaget armbånd :-) Uansett det er tanken som teller og det ER koselig å bli husket på. Men synes det er litt komisk når eldstemann ønsker speilegg, "husk å steke på begge sider!", og midtimellomfrøken ønsker arme riddere.. Da bretter mammaen opp ermene og lager frokost til englebarna sine, og kaffen som jeg så svært skulle få servert på senga, den måtte jeg lage selv, fordi jeg stod opp alt for tidlig, ha ha... Så hvem som egentlig ble satt pris på her i dag er heller usikkert, men men.. Vi dro en tur ned til mammaen og pappaen min, der var det pizza og kake, koselig! Og der fikk jeg kaffen servert! He he...

 Ellers har jeg fått gjort ferdig et strikkeprosjekt i helga, brødkurv og lysestake "etelleranna". Morsomt prosjekt, ferdig på et par kvelder. Neste prosjekt er en strikket hals i merino-ull, gleder meg, må bare kjøpe garn først!
Håper alle har hatt en flott helg, og håper dere får en like flott uke! Til helgen begynner vinterferien herover og Nora og jeg skal til Haramsøy for å besøke Stine med familie, stor stas!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar