mandag 28. januar 2013

Siste blogginnlegg!

Så var 2012 overstått og vi er godt i gang med 2013. 2012 var et år hvor vi flyttet nok en gang og fikk etablert oss der vi tenker å bli en god stund fremover. Jeg er snart ferdig med tre års utdannelse og begynner å se et lys i tunnelen. Ungene har det bra og stort sett kan man ikke klage. Vi møter det nye året med et smil og regner med at dette blir et bra år også.

Som tidligere nevnt har jeg tenkt en stund å avslutte bloggen, føler at jeg blogger så sjelden og at mange av blogginnleggene blir som tidligere år, bare at vi har blitt et år eldre. Det går i fotball, turn, bursdager, ferier, avslutninger og hendelser ellers... Oppdaterer en del på instagram så de som ønsker kan følge meg der "noremik". Ellers blogger Nora så man kan også følge henne på: noramun.blogg.no


Siden sist har vi feiret jul, nyttår og 5-års bursdag. Ungene var hos faren sin julaften men jeg var bedt så feiret sammen med dem, det var koselig. Nyttårsaften var foreldrene mine her så vi koste oss med kalkun til mat etterfulgt av fruktsalat. Noen raketter var kjøpt inn til stor stas for ungene :-)

Har ikke tatt så mange bilder men her kommer de jeg har tatt (bildene har litt dårlig kvalitet da de er mobilbilder):
 
 Emil i Lucia-tog i barnehagen.
 
 
 Julaften! En spent gutt foran pakkene sine.
 Mikael er fornøyd med julegavene sine!
 Og Nora gleder seg til å pakke opp...
 
 En av julegavene jeg fikk <3
 
 Dette lilla lyset har Nora laget til meg <3
 
<3 EMIL <3
 Og endelig kom dagen! EMIL 5 ÅR!!! Kommer alltid like brått på hvert år...
 Emil har spist brownies til frokost og åpnet pakker, neste stopp barnehagen og bursdagsfeiring der.
 Bursdagsfeiring hjemme. Det måtte bli Cars-kake!!!
En fornøyd gutt med ny 3D-DS i XL, fint skal det være ;-)
 
Da takker jeg for meg her inne på bloggen!
 
Stor klem fra meg <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar