onsdag 18. januar 2012

18 januar

Hei og hopp!

Tenkte jeg skulle legge inn en liten oppdatering. Skjer ikke så mye her hos oss om dagen, men vinteren har hvert fall kommet for fullt, gradestokken holder seg på ca.10 minus, og snøen har lavet ned ved et par og tjue anledninger så det er hvitt og pent ute. Ungene er storfornøyd og koser seg ute i snøen med akebrett og ski :) For tiden er jeg i praksis i en 1 klasse her i Brumunddal, storkoser meg og har vel endelig funnet ut hva jeg vil bli når jeg blir stor ;-) Tenker jeg kan nyte en arbeidskarriere som lærer på 1-4 trinn, ser for meg at det kan bli veldig bra, men først 2 1/2 år til på skolen, men det går så fort at det...

Legger med noen vinterblider fra vi var i akebakken:



Herlig akebakke like ved der vi bor, koste oss med kakao og bålbrenning i gapahuken. Håper på mange fine turer hit :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar