søndag 22. januar 2012

22 januar

Heisann!

I dag har vi hatt en flott dag! Det snødde masse, masse i går så i dag når gradestokken krøp opp til -1 grad da måtte vi ut. Men før det hadde vi bakt boller som stod til heving, så planen var nystekte boller og kakao ute i finværet og slik ble det :-D Mommo kom gående fra Hamar så da fikk hun være med også.

I går ble jeg billøs for noen dager, oppdaget mens jeg skulle parkere på butikken at clutchen liksom ikke ville samarbeide, fikk parkert og der var det full stopp! Så veihjelp ble det og telefon til mamma, hjelp kom og hent meg! Ja ja man har nok godt av å klare seg uten bil noen dager, men sant å si så er jeg rimelig avhengig. Ungene ligger hos Kjetil i dag slik at jeg får kommet meg til skolen i morra, og pappa henter de i skole/bhg i morra. Må ringe verkstedet first thing tomorrow for de vet jo ikke at bilen min står der og sårt trenger pleie. Håper de får ordnet det kjapt, tenker det blir en dyr affære, men må ta det som det kommer, bil er dyrt! Sånn er det bare...

Eller s er jeg ferdig med grunnskolepraksis og synes egentlig det er litt dumt, men nå har jeg jobbet godt med norsk noen timer og er ferdig med ett arbeidskrav 5 dager før fristen så må si meg fornøyd med det. 

Nå er det klart for å ta fatt på en ny uke og dets utfordringer, ha en din uke alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar