mandag 30. juli 2012

Da var det på tide med en oppdatering!

Har ikke blitt noen flere toppturer på oss, vi som begynte så ivrig... For det første har ungene hatt to uker ferie med pappaen sin og for det andre er det ikke det som frister mest når det regner bikkjer og katter :-( Har ikke vært den beste sommeren for å si det sånn, men men...

Jeg tok meg en liten husmorferie til Berlin, hadde noen flotte dager der. Tok mange bilder, men dessverre så brukte jeg mobilkamera og siden telefonen min ble stjålet før jeg rakk å legge bildene over til pcn, så er de borte for alltid. Men, men minnene har jeg uansett. Fikk hvert fall sett mye og shoppet en del! En by jeg gjerne besøker igjen.

Forrige uke var Mikael med pappaen min på fisketur til Hardangervidda, ble ikke mange fisk men vi fikk da en fantastisk god middag når de kom hjem. Ingenting slår fjellørret fra vidda! Mikael fikk endelig sin første fisk og var kjempefornøyd, er nok ikke siste fisketuren på den gutten nei... Vi andre passet på å ta en Oslo tur. Har lovt Emil en god stund at vi skulle kjøre tog, så da ble det Oslo med besøk på Geologisk museum for å se på dinosaur. Og det var en stor opplevelse for en liten gutt! Vi hadde sol fra skyfri himmel og koste oss masse!

Ellers har vi hatt noen late feriedager, sovet lenge og bare kost oss. Nå er ungene på sin siste ferieuke med pappaen sin og jeg setter nesa mot Drammen, gleder meg maks :-)

 Den var stooooor!!!
 Litt skummelt var det, da er det godt å ha storesøster i nærheten.
 Nora koser seg med smoothie i sommervarmen.
 Og Emil koser seg med melkerull ;-)
 Familien glum på tur...
 Et stolt øyeblikk! Er redd den her toppa T-Rexen, men men...
Mikael spiser selvfiska ørret, mmmm...

Ha en fortsatt fin uke! Vi prøver oss på flere toppturer neste uke :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar