mandag 19. november 2012

Endelig i mål...


I går kunne jeg endelig legge fra meg fullført "skappel" prosjekt nummer tre! Hittil har det blitt en genser til meg, en til Nora og nå en jakke til meg. Greit nok at prosjektene ikke tar allverden med tid, men ser meg fornøyd nå (tror jeg...) Mulig jeg begynner på en hvit mmmm... kosegenser..... Får se. Uansett bør tiden fremover nå brukes til skolearbeid og atter skolearbeid, med to eksamener på to dager og en bacheloroppgave kan det hende prioriteringen ikke bør bli så vanskelig ;-)
 
 Meg i "skappel" jakka :-)
Her er Nora sin, trodde jeg hadde et bilde av henne med den på, men det ligger nok på instagram :-)
 
Også må jeg bare ha med et bilde av pusen vår som har de merkeligste sovestillinger!
 
 
Da er det bare å hive seg over RLE bøkene. Ønsker alle en fin-fin uke!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar