søndag 25. november 2012

Turnstevne!

I dag bråvåknet jeg kl.0821, Therese skulle hente Nora og meg kl.0830!!! Gjett om vi fikk det travelt. Men utrolig hva man rekker når man må. Maten var smurt i går og alt var nesten pakket klart, heldigvis!!! Stoppestedet var Lena og Totenspretten. Vi rakk det med omtrent ingen margin og jentene fikk vært med. Oh my god, så flinke de har blitt!!! Er helt målløs jeg. Vanskelig å tro at de begynte for et år siden, utviklingen er enorm, gleder meg til å følge dem videre :-) Nå i kveld har Nora og jeg tøyd og bøyd, begge spagatene er hennes mål, jeg klarer meg med å komme ned i jentespagaten, og he he... foreløbig er jeg hakket sprekere, men det varer nok ikke mye lenger...
 
Her er noen bilder fra dagen i dag:
 
 Innmarsj.
 Nora tar overslag (heter det visst...)
En stolt jente med deltakerpremien sin <3
 
Mandag i morgen og fullpakket uke. På tirsdag skal vi se Reisen til Julestjernen på kino, gleder meg!
 
Ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar